Köszönöm a fejlécet Biusnak - http://strangesensation-1d.blogspot.hu/ :)

Kövess be :3

2013. május 7., kedd

Közérdekű


Sziasztok!
Emlékeztek még rám?:D Én vagyok az a gyökér, aki nem írja az új részt, igen..
Nos, hivatkozhatnék arra, hogy nincs időm, de ez mellékes.. Hiába állok neki írni egyszerűen nem megy. Nem tudom mi történt, de nem jut eszembe semmi, sőt neki állni sem tudok. Ne haragudjatok az eddigi várakoztatásért, de kérnem kell még egy kis időt.. 25.-26.-ai hétvége után várható, majd az új rész, mert akkor kiizzadom magamból! :D Na jó, ez furcsán hangzott, de a lényeg, hogy akkor már mindenképp megírom.

Addig is jók legyetek! :)
Puszi <3

Ui.: FONTOS! Szeretnétek, ha létrehoznék facebookon egy csoportot az olvasóimnak, azaz nektek?:) Írja meg mindenki kommentben légyszíves! Köszönöm. <3 

5 megjegyzés:

  1. Én is hiányolom már a blogot, de ez jó hír, hogy most már biztosra tudod, hogy akkor jön! Alig várom!:3
    Tök jó lenne egy csopi! Így is már vagy 10 csoportba benne vagyok, kell egy 11. is!:D
    Amúgy ezt már rég mondani akartam csak rég elfelejtettem; Chloe-ról miért nincs kint kép, mikor az elhunyt anyukáról van? Ebbe belezavarodtam!:D

    Love,
    Em

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon megijedtem a közérdekű információtól, de teljesen megnyugodtam, hogy csak várnunk kell. Azt még kibírom:D
    Szerintem jó ötlet a csoport! Én mindenképpen csatlakoznék:D
    Na, várom az új részt...
    xx

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok a türelmet meg ilyesmi..:D A csoport dologra még várok, mert azért így engem is beleszámolva 3 embernek nem fogok csoportot nyitni..:D
    Egyébként Emily; Chloe, azért nincs kint, mert lusta vagyok kitenni..:D Ahh, de most kirakom akkor, ha már 'valaki' szóvá tette..:D
    xx

    VálaszTörlés
  4. Jessica Mészáros ♥♥!2013. május 8. 8:24

    Már várom a kvit!!! :)) Jó lenne egy csopii!!!! :)))))

    VálaszTörlés
  5. Szia! Pár napja kezdtem el a blogod és nagyon tetszik! :) Nagyon várom az új részt! :P Jujj, tök jó lenne a csoport! <3
    xoxoSzilvi

    VálaszTörlés